Subscribe:

Tuesday, November 15, 2011

ey budak!!!!

haih... sedih memang la sedih, tapi nak buat cam mane,
ade tugas nak kena buat, masa tak banyak,
yang telah membuatkan aku rasa sakit hati bila pulang ke rumah buat seketika sahaja,
rasa tak puas...
kepuasan yang tidak sampai tahap maksimum membuatkan aku bengang tahap *&^%^&*
macam macam boleh jadi tak betol.
tapi dalam kekecohan yang berlaku,
antara perkara yang dapat membuatkan aku rasa lega seketika,
ialah budak ni,
walaupun rase geram bila dia buat hal kat rumah, jadi kelakar bile die nampak muke kite macam marah kat die, budak nie akan terus cabut lari dan sambil ketawa, bile difikirkan, macam aku buat selalu dekat mak die, kakak aku.. sakat die, pastue aku pun lari.. hahahaha....

ahmemang susah nak dapat tidor kan die, kalau sedar, memang macam tak payah tidor dah!!, ta habes habes maen, pastue ajak berbual la, hahahaha, rupa rupa bile aku tengok cerita korea, nampak bile mereka buat aksi aksi, atau mimik muka yang kita termakan "oh comel..." sebenarnye ekspresi kanak kanak, atau bayi yang meningkat mmbesar..
ooooooooOOOOOOOOOOOOOOooooooo



yang nie plak adek nye, baru lapan bulan,
kalau nak diikutkan selalu jea adeknye nie disepak abangnye, yea la budak, mane la nak faham kan,

susah nak tengok die nie senyum...... haih.....


memandangkan die dua tahun semalam, dan ini merupakan kali kedua aku miss birthday, hmm tunggu akan datang ea, nanti ayah su belasah kek kamu.. ahhahahaa

ey budak!! tunggu ayah su balik lagi nanti ea, kite men gol2 lagi, pastue tunggu ibu kamu beli kereta kontrol baru untuk ayah su maenkan untuk kamu.. hahahahahaha

1 comments:

Post a Comment