Subscribe:

Thursday, April 21, 2011

nampak lain laa...



baru jea lepas habis jawab paper LKM 400 tadi..fuh..
3 down 3 to go..
al kee sah nak cerita bukan pasal exam,
(tengok tajuk la.. huhu)
nak cerita lepas balik dari exam tadi..

lepas habis paper tadi, aku pun terus menuju ke arah bangunan pencakar langit kat usm nieh..
di mana si DIA berada..
aku pun call la, "hello, saye da sampai nie, keluar ekh, kite jumpe kat meja batu"
aku pun duduk la.. tunggu jap dalam 4minit camtue, si DIA pun muncul la..
"hai." sambil tersenyum simpul..
aku pun bertanya, "awak nampak lain la, serius.. nape ekh??
si DIA pun berkata " mane ade lain, same jea. dah hari hari awk tgok, ape yang lain nye??"
"entah la, tapi saye dapat merasakan kelainan tue la.."
aku pun berkata lagi,
"hm.. sebab saye rindu kot, sebab tue la.."
huuu...
si DIA pun tersenyum, tidak keterlaluan, tapi suka aku tengok DIA..
okay lah, saye nak balik nie.. bye, Assalamualaikum..

aku pun pulang.
hm.
rase nak jumpe lagi.
nanti la...

4 comments:

Adam said...

jiwang. hahaha.
Dia? yg mana satu? hahahaha

mNadeshiko said...

wooooooo

bwogh said...

olololooo comey ye hangpa =P

Ammar Hakim said...

yang ade di hati laa

Post a Comment