Subscribe:

Wednesday, February 16, 2011

mengapa???

ye...
aku tidaklah sekacak mane,
tapi, mengapa perlu hilang begitu sahaja, tanpa berita?
hanya mencari aku sewaktu kau bersedih yang amat sangat..
telah aku cuba membuang bisa dari kamu, tetapi,
hanya dapat aku merasai madu daripada KAMU setitik sahaja..
mungkin, itu yang berhak aku terima...
mungkin.....
biarlah ia berlalu pergi...setahun lamanya ia pergi,
mengapa, tiba2 aku teringat akan KAMU??
mengapa???
sedikit khabar dari KAMU tidak ku terima..(sebagai seorang rakan)
hanye perlu menaip "hey how are you" sudah mencukupi bagi aku kerna KAMU yang telah mencari aku,sewaktu KAMU sakit, dan mengapa tidak lagi? mengapa??
tetapi tidak...
biarlah KAMU berlalu pergi...
biarlah....

perjalananku masih bergunung jauhnya...

4 comments:

mNadeshiko said...

giler r. buat sajak!
anyway, sape? nazmi?

LainaSofia said...

huhu . sabar la okay :D

Ammar Hakim said...

ili:bukan nazmi, tapi KAMU...(haha)

LainaSofia: okay~~

Adam said...

haha..siapa kamu tu? bukan dia tu ke?

Post a Comment