Subscribe:

Thursday, February 10, 2011

perjalanan baru

pejam celik pejam celik, masa berganti masa dari detik ke saat ke minit ke jam ke hari ke minggu ke bulan dan ke tahun, sudah hampir 3 tahun blog nie telah terperuk disini. kerana aku tidak tahu hendak apa aku luahkan, aku tidak tahu hendak apa aku ceritakan, dan ak tidak tahu hendak apa aku menulis disini.. tidak mengapa, ada orang mengatakan "its better late than never" jadi, kini aku kembali, mencari apa yang tersembunyi, apa yang tersirat di hati, dan apa yang terlintas di fikiranku ini... hendak aku katakan bahasaku tidaklah sejernih air, tidaklah seputih permata, tidaklah secantik pelangi, tetapi, cuma ingin menceritakan kepada kamu semua, inilah diriku mempersembahkan diriku melalui papan kunci yang berada di atas komputer riba ini..

0 comments:

Post a Comment