Subscribe:

Saturday, April 16, 2011

okay sajor



aku punyai apa yang orang lain ada..
aku punyai abang..
aku punyai kakak..
akan tetapi jurang umur kami bukan terlalu jauh, yang sudah punyai kepentingan dan tanggungjawab yang harus mereka pegang. di mana mereka tidak punyai pemikiran yang sama seperti aku..
aku berada di tempat baru, di mana punyai seorang abang dan juga kakak, yang mampu buat aku berasa seperti di rumah. buat aku rasa suka tempat yang aku sedang berada. yang dapat aku cerita sedikit sebanyak cerita dekat mereka. tidak semua, tidak semua wahai pembaca. cuma perbualan seorang abang dan kakak bersama seorang adik sahaja.. tidak lebih dari itu. gelak ketawa, menangis meraung.. haha...
hari ini, aku akan kehilangan seorang daripadanya, bukan untuk selamanya, cuma tidak akan bersama untuk duduk semeja untuk berborak.
kerna sudah sampai masanya untuk si dia meneruskan perjalanan, menghadapi hidup yang baru, lebih penuh dengan kerenah dunia..
hmm..
take care ye, Maswanhizzany!!!!
kami okay okay sajor~~

5 comments:

lyna karnain said...

huhuhu sedey :(

Ammar Hakim said...

hmm.. jangan lah sedey.. yang stay lagi sedey...

Adam said...

err..nk komen blh x? eh? dah komen.

hi. =)

kimi-mustaqim said...

auw2

Ammar Hakim said...

hahaha... ape kes nieh~
sape punye blog la nieh...

Post a Comment